17 Temmuz 2010 Cumartesi

osuruktan teyyare selam söyle o yare..



Efendim herkes bir atraksiyon katmış hayatına.kimileri aşık kimileri suskun.Hayat her şekliyle güzel benim gibi deliye diyerek bende çevremi izliyorum bir kaç zamandır.ve edindiğim izlenimleri paylaşmayı görev bildim.la ne yapış yapış bir sevgililiktir bu insanların benimsediği.Yolda,vapurda,diskoda,barda dudaktan dikişlisiniz sanki ey mübarek.durun bi sakin olun kimse kaçmıyo.haa kaçar belki de yani elalem olarak biz sizin bu pişkin fırın hallerinizi izlemek zorunda değiliz ki.aaaajjgımmm diye aradan zort diye yükselen sesler.bebiiiğiim diye gelen yılışık palavra dolu cevaplar.geçin bunları anam babam geçççin.hayat akıp gidiyor siz yollarda öpüşüp,sevişirken.bu arada
sıla ablamızın ağzına sağlık iyi ki sevişmeden uyumayalım şarkısını söyledi türk halkı şarkıyla uygun adım marş devam ediyor.:)türk gencinin
frenler patlak..allah sonumuzu hayırlara çıkarsın.bizim halimiz takdire şayan kesinlikle:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...