7 Temmuz 2010 Çarşamba

serzenişler..

ahh ahh bitmedi şu telaşe gelmedi zevk-i sefa yapacağım günler demekten kendimi alamaz oldum.Turumuz son gaz yaklaşıyor.
ötesinde bendeki telaş ta gittikçe tepelere tırmanmakta.Velhasılıkelam yine yumurta kapıya dayandı.
Efendim ben pes diyorum.Bir genç nesil bu kadar mı uyuşuk olur?? akşam yatmak bilmezler sabah daha dorusu öğlen kalkmak bilmezler ararım öğlen on ikide.uzun çalmalardan sonra açılır aluoo hadi buyrun burdan yakın.Neyse ben de öğrendim tek
göz tek kulak gitmeyi de umarım toslamayız:D yanlış anlaşılma olmasın oclerime hiiç laf yok.onlara push yapmak tek dert.sonrası hızlıca geliyor.:)i love you oc team oy oy oy:D

Bu hafta benm için hayli önemli.Bir iş görüşmem var.umarım iyi gecer.Sonrasında da biraz da ben gezeyim diye istanbul programı yaptık.Daha doğrusu sevgili kardeşim hande plan üstünde yoğunlaştı.Benim tek dileğim asmalı da şerefe,bebekte holaa yapmak.gerisini ona bıraktım.Dümeni bozuk eşşekler gibi gezmek istiyorum bende yaa.ne bu koş koş yarış atları gibi.bide adımıza kupon oynansa tamamdır:D

herkese iyi güzel mutlu mesut:) deniz kokusu dolu bir hafta sonu.esen kal türkiye:D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...