24 Temmuz 2010 Cumartesi

Hamiyet Hanım Apartmanı


Günler akıp giderken,troy da son gaz yaklaşıyor.Annecim 15 gündür eskişehirdeydi ama 15 saat ancak görüşmüşüzdür herhalde.
Bugün de gayet hızlıca geçti anneyi otobüse bindirdik ve isot aradı.Mel nerdesin?Noldu isot esgaz lazım acil.tmmdır nerdesin
reslerin orda.iyi bekle.gittim ışıklarda ben bekliyorum tam karşımda ismail.neyse bir şekilde denkledik koordinatları çakıştırdık.
orta nokta bulundu.şenol hocanın deyimiyle sistem çalışıyor.Gittik esgaza ismail o parlak fikri yarattı.Bekle bakalım sıra çoksa gideriz.
bende dönüş yapıcam.Aygırabeygir abimizin biri de geri geri gelio ama sanki neşeli günler çekiyor.geri geri son gaz..
baktım abi hızını alamicak kornaladım.anamm sanki kırmızı bayrak çektik.indi arabadan sanki boğa ,gözü dönmüş bende arabadayım ya
kükrüo,hööyyt diye çıktım arabadan bende başladım bağırmaya.abimizi otoparkçı tutuo o arada ismail gelmez mi
napıon sen dio.iyi be ismail kahve falı bakıyoruz.:) ne gibi duruosa uzaktan ismail böle bi soru sordu.nese ismail kaldı ben eve geldim.Ordan
haftalık ortak toplantıya.Bi güzel troy sürprizi.ve eğlence başlar.Ordan her troy gecesinde olduğu gibi bezgine gidildi.Ben ilk kez çok çok
mutluydum bezgine gidilmesinden..Mojito mu içtim aylaar sonra.aynı kıvam ve aynı torpil..:) teşekkürü de borç bilirim
buradan.saol cnm bnm.sonrası güzeldi.eren tutturdu puzzle die.gittik iki dakika puzzle aldık.bezginden 7 kişi bnm minik
tospişe sığışıp geldik erenlere.bi pilav yanına kuru..sahur yaptık desek yanlış olmaz sanırım.Şimdi mali hariç
cümleten canla başla puzzle yapıyoruz.son halimiz ektedir.:)ben bugün mutluyum.Size de mutluluklar dilerim:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...