12 Temmuz 2010 Pazartesi

müthiş haftasonu..


herşeyin bir bedeli var.diyen şarkıdakı gibi mükemmel hafta sonunun bedeli de işlerin birikmesi ve yol yorgunluğu oldu.
çok mükemmel çok şanslı oha bee dediğimiz bir hafta sonunu arkamızda bıraktık.hem şans ve iş anlamında
hemde dostlarla görüşmek anlamında..tam tadında.müthiş bir hafta sonu..

bi arkadaşımla girişimde bulunduğumuz üstüne hayaller kurduğumuz bir iş vardı.biz 3 haftadır görüşmeye gideceğiz.
yok benim işlerim yok firmanın işleri derken,nihayet bu cuma görüşmeye gidebildik.beklediğimizden ciddi bir masabaşı
toplantısı,beklentiler,sunumlar,olacaklar,olması gerekenler,getirecekleri..herşeyi tek tek masaya koyduk.ve ben anladım ki
aslında ciddi bir iş görüşmesindeyiz.ve şunu da anladım aiesec işte bize böylesine kendimize güven ve saygı duymayı,
önemli kişilerle yapmış olduğumuz,benim iş hayatının similasyonu dediğim,o görüşmeler şimdi gerçek hayatta bana
beni ortaya koymayı öğretmiş.uzun süren ama gerçekten parlak geçen görüşme sonucunda işi aldık:)

ofisten çıktık,gökyüzüne baktık sonra birbirimize..olmuştu..o mutlulukla gittik birde troy adına düşündüğümüz güzel
sürprizimizi hazırladık.iç rahatlığıyla güle oynaya yalovaya gittik.Annecim saolsun nefis yemekler döktürmüş.sanki
başarımızı kutladık gibi oldu.sonraısnda biraz turlama ve eve dönüş..

sabahında istanbul yollarına koyulduk.allahım nasıl özlemişim kardeşlerimi.öpe sarıla bir hal olduk kadıköy iskelesinde.
sonrasında pınarlara hoşçakal diyerek , nasıl geçtiğini bile anlamadan ordan oraya yemekten kahveye süper bir gün geçiverdi.

akşamında gittik fasıla.alp benden tam puan aldı:)inş. hep böle mutlu olursunuz arkadaşlar:)çok çok güzel bir geceydi.alp,hande ve emreye teşekkürler.
en yakın zamanda adalarda bisiklete de bineriz inşallah...eve erken gitmek zorunda kalanlar olmazsa...:)dipnot:fasıl yapmayı düşünen varsa,nevizade de lipsos şiddetle önerilir.mezeler ve fasıl mükemmel.;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...