7 Temmuz 2010 Çarşamba

yadigar bir araba kaldı bana ağamdan hediye:D


benim abi gidince askere ,bizimde ayaklarımız yerden kesildi lakin ne zor iş araba olması.Zaten sürekli pis bu araba.
Artık üstüne sinmişte,sinen pisliğimi kusuyor yıkadıkça çözemedim.Ve araba vesilesiyle fark ettim ki eskişehirde benzin
alınca bedavaya araba yıkayan yer yok gibi bir şey.ben diyim 1 tane siz 2 yapın alnınızdan öpeyim.o kadar vahim yani..
iki gün evvel, benle eskişehirde kaybolan herkesin tahmin edeceği gibi :)hedef carrefour du ben gene daldım bir yerlere.Baktım otoyolun
üst kısmındayım sağ yanımda da bir petrol.Araba bir klasik olarak gene pis.dedim benzin aliim hem yıkarlar belki.
Sordum yıkama var mı ,var dedi.Oh tamam dedim harika, benzin alıyorum.Abi dedi ki po kartın var mı?Enisin de petrol kart skalası saten boya
skalası gbi geniş bir yelpazede olduğundan var herhalde dedim.kendisi o değerli kartları ruhsatın içinde saklamayı
uygun görmüş.Bende gülmüştüm ilk fark ettiğimde meğer ne de haklıymış...
Baktım o güzel skalada po yu es geçmiş.dedim bu skalada benim de katkım olmalı.abiye söledim tamam hemen verelim bi po kart dedi.
bi zarf açtı.sonra o kartı makinada öttürdü:D ddıııt sesini duyduk.formu doldur içeri ver dedi.İyi dedim.Girdim markete
formu doldurdum.abla demez mi bi de telefondan şuraya mesaj at.ama kayıt fln diye diil yani öle uzun bi mesaj çektim ki
onca bilgiyi bankaya mesaj atmış olsam kefilsiz 10 binlik kredi vermişlerdi vallahi.Neticede artk po kartımızda var.
ve bence ruhsat arasında saklamak hakikaten en doğru seçim.Onca uğraşı görünce enise kesinlikle hak verdim.Enom akıllı
adamsın valla:D

P.S:gönlünde yer yoksa ayaktada gderim:D

1 yorum:

  1. melo bilmiyorum artık bak o kadar laf söylediğin şeyler nasıl da haksız çıkıyor. ayrıca ben arabayı gayet temiz tutuyordum kendimce mutluyduk o sana inat pisletiyordur kendini :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...