31 Ekim 2010 Pazar

Saatleri Geri Almışız:)!




İnsan güne bir sıfır yenik nasıl başlayabilir?yoksa aptal mı desem??

Sıkıntı büyük her sabah yüzellibin defa o çirkin çalan çalar saatimin zırıltısıyla güne merhaba demeye çalışıyorum.

Bugün de haftalardır yatmış,fakat aynı zamanda yumurta kapıya dayanınca sabah erken kalkıp ders çalışma azmi gösteren
örnek öğrenci ruhaliyesindeyim.

Gece saatimi kurdum sabah kalkmak üzere.Fakat sabah resmen salaklaştım.Olay sistematiğimiz şöyleydi:)
Dünyadan bir haber masum çocuğumuz saatlerin bir saat geri alındığından bir haber olduğu için şaşkınlaşmıştı.Kol saati 10 buçuğu gösterirken cep telefonları
ve ipod u 9 buçuğu gösteriyordu.

Yılmadı bir sıkıntı olduğunun ayırdımındaydı.Bilgisayarını açtı bilgisayar saati de 9 buçuk diyordu.İnanmadı.Kanında
türk kanı dolaşan çılgın gencimiz bir de cnnturk sayfasını açtı lakin haberlere bakmadı saatleydi derdi.

Saate baktı saat 9 bucuk diyordu.Çıldırmak üzereydi.saatin 9 buçuk olma ihtimali tırmanışa geçmişti.

veee iki saatlik debelenme sonucu hala gazete başlıklarına bakmayı akıl edemeyen caanım yavrumuz annesini aradı.
Evet Sabiha hoca gerçeği yüzüne çarpmıştı!

Saat tam 11 buçuktu..

Güne böyle şaşkın başladım işte..Şuan kendime bu şaşkınlığın üzerine adalarda güzel bir kahvaltı keyfi sunuyorum.Herkese iyi pazarlar..

Sev,duy,hisset ve keyif al..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...