18 Ağustos 2010 Çarşamba

Hayaliniz Yükleniyor,Lütfen Bekleyiniz..


evet bilmiyorum.Bazen nerde olmam gerektiğini çok ilerde mi yoksa fazla geride mi takip ettiğimi gerçek anlamda bilemiyorum.
sorun şu ki hala bekliyorum.Okula başlarken herşey doğaçlamaydı.Olmak istediğim okulda ve bölümde başlayamıyordum ama
bölümde ilgimi çeken bir nokta vardı yazılım.Sonrasında sevgili Tunç abinin izinden AIESEC yollarına düştüm.Annem ve
özellikle abimin desteğiyle AIESECer oldum.Ne mi oldu oh oldu valla.Vizyon misyon çöktü bende.Yeni bir ben varmış bende
onu fark ediverdim.Marka ve pazarlama ilgimi çeker oldu.Ama yazılım sevdam da hiç yadsınacak gibi olmadığından garip bir
arada kalıverdim.Görev sorumluluk derken baktım ki akreple yelkovan yarış halinde!hoop dedim.Boşa harcayacak zaman yok.Eli eteği
çektim herşeyden.Madem dedim marka aöf de yaz ve start ver kendine.Küt ilk valeyi vurdum.Bakınız şuan 1. sınıf marka iletişimi öğrencisiyim.
Sıra ikincideydi çünkü ben marka iletişim ve programlamayı birlikte istiyordum.Pazartesi günü gittim Ankara Bilge Adam'a
şartları ücreti herşeyi konuştum.Eskişehir'e açılıyormuş.O açılana kadar da benim yemeden içmeden para biriktirmem şart.
Bu da ikinci olursa eğer geriye deliler gibi kodlama ve cankardeşle açacağımız ofis kalıyor ki bence sadece 3 senesi var.tavsiyem
hayal kurun ve harekete geçin.hayalleri olanlar asla uyumaz!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...