25 Ağustos 2010 Çarşamba

Geri Sayım Başladı..


net miyiz.netiz.vize yok.pasaport ve biletler var.bu na da şükür diyerek başladık geri sayıma.AIESEC bizi de staja gönderiyor heyecan doruklarda.Lakin Moskova aktarmalı uçacağımız için adrenalin daha da katladı bende.Çnkü Italya'da kocaman havaalanında bulamamıştık ingilizce bilen.Yırtmıştık kendimizi derdimizi anlatacaz elin ingilizce bilmeyen ecnebisine diye.Şimdi bu yüzden Rusya'da
ingilizce konuşmayı bilecek hatta bilmek yetmez beni anlayabilecek birileri olmalı die dua etmekteym.Cansu(Rusyaya gideceğim diğer esas kız) da uçakta farklı yerlerde oturacak olmamız dan yana endişeli imiş.Ya uçaktan sonra biribirimizi bulamazsak sorusu bugün bizi yıktı.Sanırım uçağımızı triplex villa gibi birşey sandı:)Bende en kuul halimle cnm uçağımız mazlumlar seyahatin kanatlısından yani üç bilemedin 5 sıra önümde oturuyor olacaksın dedim.O an yıkıldı garibim.Ama öğrendik ki asıl merakı uçağa binme kısmındaymış.Bende korkmamasını biz hazır olunca benim
kapıyı toktoklayıp "kaptan biz hazırız devam et" komutumdan sonra uçağın kalkacağını dile getirdim.Şuan çok mutlu:)) bende mutluyum.
Umarım doğum günümde st.Petersburg'da kutlama yapıyor oluruz Cansu'cuum ve ben.Haa yok öle kutlama yapamıyor olursak bilin ki moskovadan aktaramamışız kendimizi.Hayırlara vesile olsun efendim.Başlıyor Rusya hikayelerim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...