13 Ağustos 2010 Cuma

Anne Ben Balık Oldum!


ahhh havalar beni bu havalar mahvettii.Eskişehir de nereden geldiğine anlam veremediğimiz bir nem.Dün yalova'ya gelme kararı aldım.
Okuldan çıkışta şelaleye çıkıverdik.Nasıl hafif esiyo.bıraksan hiç sıkılmadan otururuz o halde.Neyse 16:15 otobüsüme yetiştim.
biricikle arabada gezmek paha biçilemez.tıngır mıngır otogara geldik.Bindim otobüse klimalar açık.Önce yerimi karıştırdım.Sonrasında
en nefret ettiğim yeri aldığımı fark ettim.Neyse oturdum.Sıcaktan turşu gibi olmuşum zaten.Uyumak niyetiyle yerleştim
koltuğa.Ama ne mümkün.Adının mehmetcan olduğunu anasından duyduğum 4 yaşında bir velet.2 saat 15 dakikasını benim tepemde geçirdi.
Hem sıcak hem yorgunum hem velet tepemde.HArikulade bir yolculuk.Otobüsten indiğimde sarhoş gibiydim.Bursa da nem oranı azıcık daha çoktu
eskişehire nazaren.Ama Yalovaya varınca anladım hanyayı konyayı.Nedir bu yarabbi??Anne ben balık oldum.Su da yüzüyorum sanki.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...