13 Kasım 2010 Cumartesi

Cumhur Bayrama Hazır..:)

Cumhur şaşırmış cumhur zengin cumhur çılgın.Ne diyeceğimi şaşırdım.Çünkü yalova daki halkın bugünki hal ve hareketlerini bir sözcük ile nitelendirmek imkansız.

Hani herşey çok pahalıydı hani hiç birşey alamıyordunuz.Ne alamaması utanmasalar mağazaları kökten satın alacaklar.Yalovada var olan hepi topu üç beş mağazanın hepsi bugün anababa günüidi.Bir de teyzeler inatçı..

Genç reyonlarından kendine uygun large ı bulacak diye ellerden çekiyorlar kazakları.Tezgahtaki large kazak çekele çekele olmuş 2xl!Teyzem hala dertli bu muymuş 2xl olamaz diyor.

Olmuş annecim görmüyomusun.Zaten burası genç reyonu senin işkembeyi sarmaz bu diyemedim tabi..Bizde halka uyum sağlayarak çekiştire çekiştire aradığımız kazağı kararsız bir teyzenin elinden çekmek suretiyle alarak,en seri halimizle kasaya yönelip olay mahallini kısa sürede terk ettik.

Tam bu esnada annem pazardan kereviz almamı söyleyince rotayı vurduk pazara.Kendimi kezban yollarda çeker gibi hissetsem de kalabalıktan bir başka kalabalığa itina ile ilerledik sevgili burçinimle.

Efendim pazar mahşer yeri.Sırf sebze meyve yada giyim kuşam kısmı da değil, züccaciyeci bile dolu.Yahu teyzem evdeki tencere tavayı da mı yeniliyorsunuz bayramda anlayamadım ki.Bodoslama daldık pazara.

Sağ yanıma el, sol koluma bir dirsek şeklinde uğradığımız tacizin hesabını bile yapamadık.Teyzeler iman gücüyle vuruyor çekil diye.Biz inatla yürümeye çalışıyoruz.
Herkesler kararlı,bugün bu alışveriş bitecek.

Bilmem pazarda ayılan bayılan oldu mu ama benim içim götürmedi onca hengameyi kerevizi alıp canımızı zor attık dışarı.

Ah cumhur yapma böyle daha bunun arifesi var..

Ben çarşı pazar performansımda hamlamış olsam da yalovanın genç yaşlı tüm halkı yüksek motivasyonla kurban bayramına hazır.

Göster gücünü Cumhur..:)

Herkese şimdiden iyi bayramlar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...