11 Aralık 2010 Cumartesi

Uzun Boylu Esmer Adam!


Haftasonu geldi.En sevdiğim gün olan Cumartesi'ye de an itibariyle startımızı verdik.Koca bir gün mayış mayış oturup pencereden kar seyrettim.Evet bugün Eskişehir'e 2010 kışının ilk karı düştü.Ben de sıcacık çayımla bu karın keyfini doya doya yaptım.Biraz çalıştım.Biraz tavşanımızla oynadım.Sonrasında ev ahali gelmeye başladı.Ne yapalım ne edelim derken cümleten film izleme kararı aldık.

Gün için anlamlıydı.Cuma günüydü,tatile giriş günüydü.Herkes film izlemek niyetindeydi..Bir de şarabımız vardı keyifli bir Cuma paylaşıyorduk.

İlk tercihimiz Ratatouille oldu.Çok keyifli bir filmdi.Fakat biz o filmi akşam 7 den 10 a kadar ancak izledik:)Her part arasında bi yemek arası verdik.Yok patlak mısır,yok çiköfte..Film harikaydı.Tavsiye ederim.

İkinci tercihimiz Woody Allen'dan yanaydı.Antonio Banderas ve Anthony Hopkins de oynayınca herhalde güzeldir dedik.Eziyet çektik!film saçma olduğu kadar sonu da besbeterdi.Lanetler ettik.Saat oldu bir buçuk oncaa saatimizi yedik bitirdik!

HErkes yattı.Ben de bu notları aldım.Blogda yayınlayayım dedim.Neden? sırf biz eziyeti çektik siz çekmeyin diye.Zaten film
imdb 'de 6.0 oy almış!Rezalet.Herhalde Banderas'ın figuran gibi oynadığı ve filmin ilk yarım saati yahu nerde banderas diye seyircinin simaları taradığı yegane film budur!Son not biz anlamadık uzun boylu esmer adamımız kim?!Anlayan varsa bize de bi ses ediversin..

İyi geceler.Güzel Cumartesiler..:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...