26 Aralık 2010 Pazar

Canon A1'Den Nameler..

Fotoğrafa ilgi duyup eğitimini aldıktan sonra,sevgili abimin de ilk filmli makinası olan Canon-A1 ile çekmeye başlamıştım.Bizim enisin malı kıymetli değildir ama bazı zımbırtıları sanki paha biçilmez hint kumaşı edasında saklaması meşhurdur benim dilimde.

Bu emektar makina da öyle idi..Pek kıymetli.Enis verirken melo aman iyi bak buna güzel makinadır diye sıkı sıkıya tembih etmişti.Benimde en kötü özelliğim dikkat denen yerler,iç güdüsel mi bilmiyorum, en dikkatsiz ehemmiyetsiz davrandığım noktalar olur.Bu makina da o şekilde 1 sene kadar kayıplara karıştı.Ben tüm gemileri yakıp abime söyledim.Kendisi tam sinirlenirken yok eno evde de nerde bilmiyorum diyerek kıvırdım ve yüce rabbim bu garibe acıdı da bir gün makinayı buluverdim.

Canon-350D ye terfi ettiğimden beridir bu makina enisin evde kurduğu fotoğraf makinası müzesinde sevgili zenit ve dierleriyle kardeş kardeş oturuyordu.Bizim burçin fotoğraf kursuna gidip makina aranmaya başlayınca, "bak ben veririm bir makina ama çok kıymetli,vallahi bişi olursa abim ikimizi de harcar" diyerekten emanet ettim.O gün bugündür burçin makinayla ilginç hikayelere imza atar oldu.Son olay şöyle;

Bizim esas kız Balıkesirde okuyor ve emniyet binasının karşısındaki kız yurdunda kalıyor.Geçen gün fotoğraf çekmiş emniyete doğru bir kaç poz.Görenlerden biri de ihbar etmiş emniyeti görüntülüyorlar diye!

Bizim saftor öğle yemeği için kantine iniyor.Hizmetli abla panikle gelerek,"Burçin emniyetten geldiler çabuk odanı topla sizin katta arama yapacaklarmış birisi emniyeti görüntülemiş kimseye söyleme"diyor.

Bizim saftor da "e ben fotoğraf çekiyordum" deyince burçini aşağı polislerin yanına indiriyorlar.Bir kaç sivil polis amca bizim kıza durumu soruyorlar burçin de ben yeni öğreniyorum o tarafa doğru iki poz çektim diyince filmi ver bize diye tutturuyorlar.Şaşkın şipşakçımız da bu makina arkadaşımın ben çıkarmayı biliyorum falan diyor.Adamlar makinayı isteyince de arkadaşın vermem diyor. Polis de arkadaşın gelince
alırsınız diyerek baskınlık yapıyor..Polislerden biri de bizim garip şipşakçının hevesine duygulanmış olsa gerek,"yarın getirir çıkarttırıp,bakın yeni öğreniyormuş kızın hevesini kırmayalım" diyerekten polisleri ikna ediyor.

Polisler bizim şaşkının ifadesini alıp ifadeye imzayı attırıyorlar.Bu sırada yurt müdüresi de "bu kızımız 3 senedir bizle hiç bir sabıkası yok ben kefilim kızımıza" deyip duruyormuş.:D

Son olarak Burçin internetten filmin nasıl çıkarıldığını bularaktan filmi çıkarıp polislere teslim ediyor.

Şaka gibi değil mi??

İlahi Burçin çok yaşa emi:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...