17 Aralık 2010 Cuma

Lingo Lingo 12 li Lingo

Efendim bir şarkı vardır bilir herkes lingo lingo şişeler rakı da mı içtin sen bensiz nağmeleriyle sürer gider.
Ah bileydim bu şarkının lingolu kısmı kaderim olacak..Ah bi bileydim..

Bilindiği üzere istatistik okuyorum.Maalesef çünkü anneden emdiklerimiz siyah süt şeklinde böğür böğür burnumuzdan
geldi bu sene.Okul okumuyoruz, çile erbabı insanlarız biz.

Hep bi ödev hengamesi.Sokaklarda saçma sapan gezmeyeli epey oldu..Evet epeyce oldu..Sabah erken kalk bilmem kime
git veri al.Okula git hocalar hiç ödev vermemişler gibi yine bişiler istesinler.Revamı bu?

Sanki yüksek inşaat mühendisi yetiştiriyorlar.

Gelelim lingo münasebetine.Lingo 12 adlı o kaknem programa sanıyorum 90 kişi şuan da sövmekte.Bu programla
yön eylem araştırmalarındaki modellerimizi analiz etmemiz gerek ama lingo bir dert yuvası.

Doğruyu bulamıyoruz.Herkes bi başka bişi dio.Asistan bana gelmeyin dio.Kime gidelim güvenliğe mi sevgi hoca?
Yazık yazık bileydim bu bölüm bu kadar zor okumazdım anam babam.Elim ekmek tutardı bari:D

İstatistik ista-tistik 300-500!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...