25 Aralık 2010 Cumartesi

5.MÜYAK Konferansındaydık..

Neyi öğrendik organizasyon işi lacileri yada siyah mini elbiseleri çekip topuklularla
salına salına yürümekle olmuyormuş..

Evet belki ağır bir itham bu fakat kötüydü ne yapayım??Bugün Anadolu Üniversitesi
Endüstri Mühendisliği Kulübü'nün düzenlediği 5.MÜYAK konferansındaydık.
Konferans iki gün sürecek.Karsan,Eczacbaşı,Arçelik,Eti,Avea,Denizbank'tan konuşmacıların bankacılık,proje yönetimi vs. konularda fikir ve deneyimlerini paylaşacakları konferansın asıl benim katılma sebebim olan konuğu "Ahmet Şerif İzgören".

Sabah 9 buçukta başlayacak olan ama klasik sarkmalarla 10 da başlayan organizasyon,
ücreti 25 TL olmasına karşın gayet kalabalıktı.Uzuuun uzuuun süren açılış konuşmaları
sonrasında Karsan firmasından teşrif eden adını kestiremediğim(daha doğrusu not defterimde yazıyor ama üç adım atmaya halim yok şuan) beyefendinin kürsüde açılış konuşması gibi masaya 70 derece eğilerek yaptığı konuşmanın uzunca bir kısmında ben uykumun kalan kısmında rüyalar görmekteydim.

Koca kulüp konuşmacının yakasına mikrofon iliştirmeyi 3. sunumda akıl etti çünkü.

Neyse efendim Karsan sonrasında en güzel konuşma Eczacıbaşı'ndan Hamit beye aitti.
Vitra lojikstik sorumlusu olan Hamit bey Eczacıbaşı reklamları ağırlıklı bir
sunum hazırlamıştı ama gayet keyifliydi.Mikrofonu yakasında olduğundan
gayet aktif ve güzel bir sunum yaptı.

Öğle yemeğinde ise en azından sulu yemek olur diye düşlediğimiz ve üniversitenin
öbür ucuna yürüdüğümüzde iki parmak eninde iki dilim pizza ve kola yı öğle
yemeği diye resmen itelediler.Ki zaten o verdiklerini biz AKM'ye dönerken yolda
erittik.Yani enerji'nin e sinde bile etkili olmadı.

Sunumun son konuşmacısı Denizbank'tan şeker bi abimizdi ama ben yine uyudum..
Bu bilmiyorum kaçıncı panelim fakat gittiğim en diplerdeki organizasyon ve
en durgun sunumlardı.

Hele ki en son katıldığımız ODTÜ'deki Y2fi den sonra..

Fikrimce organizasyon adına birşeyler kazanmak isteyen yada bir organizasyonda
pozisyon almak isteyenler kesinlikle önce AIESEC kongrelerinde organizasyon ekibine dahil olup işin inceliklerini,bizzat görerek ve doğru olanın ne olduğunu işlerin nasıl yürüdüğünü öğrenip törpilenmesi şart.

Yarın Ahmet Şerif İzgören günü.İki oturum şeklinde olacakmış.

Heyecanla bekliyorum.Ve şahane olacağına inanıyorum.Ellerim ayaklarım tutar inşallah.

P.S:yarın katılım gösterecekler yanlarında kumanya getirsinler:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...