2 Aralık 2010 Perşembe

JCI Aylık Toplantısı'ndaydık..


Dün akşam ibis hotel de gerçekleşen JCI aylık toplantısındaydık.İlk kez JCI topluluğu ile aynı ortamda bulunduğumdan dolayı açıkçası bir heyecan söz konusuydu bende.

Toplantıya kendimizi kısaca tanıtmakla başkadık,en genç konuklar bizdik.Genel de iş güç sahibi insanların yer aldığı bir konuk skalası mevcuttu.Vizyon ve misyon sahibi saygın insanlardı..Sonrasında JCI jeneriği ile toplantımız başladı.

Devamında benim ilk kez tanıma fırsatı bulduğum sayın Metin ERKAYA beyefendi Aşık Veysel'in hayatını demeç olarak bizlere sundu.Sıkıcı değildi,farklı geldi bana..Aşık Veysel'i tercih etmesi beni önce şaşırtmış olsa da sonrasında sebebine iştirak ettik.Çok güzel bir konuşmaydı.Fevkalade bir toplantıydı.

Yeni dönem yönetim kurulu ile tanışıklık kuruldu.Emeği geçen tüm JCI ekibine sonsuz teşekkürlerimi ve saygılarımı sunuyorum..

En son olarak şunu eklemek isterim bu topluluktaki en ilgimi çeken şey,konukların çoğu fazlasıyla mütevazıydı.

Tavsiyem şehrinizde varsa bir JCI şubesi mutlaka gidip ziyaret edin.Farklı ve güzel bir havası var...

JCI nedir daha ayrıntılı bilgiye buradan ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...