29 Ocak 2011 Cumartesi

Enis'ten İçimizi Isıtacak Hikayeler..:)

Bizim aile hakikaten komedi dizilerine taş çıkarır.

Abim Türkiye'ye gelen bir arkadaşıyla ,yatağı-yorganı hariç tüm eşyalarını çantaya sıkıştırmak suretiyle, göndermiş..

En baştan anlatayım.Abim oraya gitti gideli sıkıntıdan ebay üzerinden alışveriş yapıyordu zaten.Bahanesi de "melo kargo ücreti fln çok az olum çok rahat gelio".Bizde ses çıkartmıyoruz tabi.Sıkılıyor sıkıntıdan birşeyler alıyor diyorum ben kendi kendime.

Fakat sanırım kendisini Almanya'da tatilde hissediyor,böyle bir Almancı tipine büründü.
Herkeslere hediyeler alıyor..Kemal Sunal hesabı bi mutfak robotu almamış.Neyse dedik bu da sıkıntıdan..Amaa bugün gönderdiği çantayı açınca hakikaten şoka girdim.

Çantanın en üstünde kendisinin kullanmakta ısrar ettiği ama sağı solu her yeri kaymış laptop ı duruyordu.Altında üsse ait dergiler.Ve bir de gazete.(bunları ne yapacak anlamadım ama sıkılıyor ya garibim..ondan herhalde:D)
Alta indikçe bi tshirt karmaşası gördüm.Ben diyeyim 5 tane siz diyin 10 tane tshirt almış.Bana telefonda "melo kuzene memoya fln hediye aldım" diyordu zaten ama, ben en üstte duran kırmızı tshirt ü açınca ambale oldum.

İçine atkuyruklu bir sumo güreşçisi sıkıntı çekmeden girer çünkü.Bunu da herhalde çoluk çocuk ma aile giyerler hesabına almışmıştır diyerek geçtim.

Fakat sonrasında kocaman bir deri mont çıktı.Hani onu ne manada aldığına bahane bulamadım.Birde yanında deri eldivenler..!
Hani derler ya şahtı şahbaz oldu o takımla tam şahbaz olacak bizim oğlan belli:D

Çantayı kapama kararı aldım.Gerisini de annesi incelesin.Azıcık şaşırsın istedim:)

Abime bir not;
Abicim sen c3 ün üstünü açtır,deri montla eldivenleri giyer rüzgara karşı sürersin,havan olur:D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...