9 Ocak 2011 Pazar

Panasonic Lumix DMC ile Eski Modellere Dönüş..

Daha evvel bahsetmiştim.Fotoğrafa karşı bi ilgim olduğu doğrudur.Bu ilgi alaka da sevgili abimden gözlem yoluyla bulaşmıştır.Şimdi gelelim makinalara.

Bu SLR makinalarda farklı bir kaç marka söz konusu olmakla beraber en bilinen markalardan ikisi nikon ve canon'dur.Ve genelde bu iki markanın kullanıcılarına nikoncu/canoncu olarak tabir edilir.

Ben kesinlikle Nikoncuyum velevki Canon 350-D kullanmaktayım.Peki neden?

Genelde büyük çocuğa ne alınırsa onun küçülenlerini gelecek dönem içersinde küçük kardeş giyer.Bizde bu durum azıcık farklılaşıyor, sevgili abimin tüm malları eskiyince direkt bana geçer yaada kendisi madden benden iyi olduğundan
o beğenir alır ben kullanırım.:)Parazit model:)

Bizim olay bu karmaşada gelişir gider bildim bileli.Yani kullandığım alet/edevatların çoğunluğu Enis'imden hibedir:)Saolsun varolsun.Bu da olmayabilirdi.=)

Bizim bu entel dantel hobilerimize start veren Enis beyin bir de eski makina koleksiyonu var.

Haa bu makinaları kesin gittigidiyordan,ebayden yada ihtiyaç durumunda mecburiyetten satan kişilerden kelepir düşürmüş olması kuvvetle muhtemeldir.Çünkü iki kardeş ucuz bok olsa alırız:)

Bu manteliteyle ilerleyen abimde ,ve çarşı durağında henüz kapanmış olan fotoğrafçının antika fotoğraf makinaları arasında görmüş olduğum makinaya hayli benzeyen eski model makinaları Panasonic tekrardan üretmeye başlamış.

Benim önce photoshop yapmışlar galiba deyip odaklandığım sizinde yanda gördüğünüz resim plemix'in sitesinde bulunmakta.Ve makinanın detaylarına da oradan ulaşabilirsiniz.Ayrıca sizinde göreceğiniz üzere sitedeki fiyatlar hayli uygun.Makina almayı düşünen varsa sitede güzel modeller de mevcut.Artık paypal la mı alırsınız USA den bi tanıdık bulur da mı yollatırsınız size kalmış.Ben bildiğimi paylaştım.Ucuz olsun bizim olsun:)

Herkese keyifli pazarlar..:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...