4 Şubat 2011 Cuma

Ah Defne..İçimizi Öyle Bir Yaktın Ki..

Maalesef Defne Joy Foster'ı kaybettik.Ani haberle sarsılan Türkiye yine dayanamadı ikinci gününde başladı ahlak hokkabazlığına!Ee burası Türkiye herşeyin ardına iki yazılıp çizilmezse olmaz zaten..!

Bu yazı ve vıkvık olaylarında en sinir olduğum ikili twittlerimden de okunduğu üzere önce Esin Övet ve Hıncal Uluç.

Defne'nin vefat ettiğini öğrendiğimiz gece Saba Tümer Bu Gece programına Pascal Nouma,Jess ve Türkmax'daki bir programın sunucusu iki bayanı davet etmişti.Bu davetlilerden birinin adı da "Esin Övet" idi.Kendisi Defne "Yok Böyle Dans"ta
yarışırken kendini tutamayıp yazılarından birinde azıcık ucundan Defne'ye inceden yazıvermiş.Ve maalesef Defne vefat edince hazır Bu Gece'ye davet edilmişken günah çıkarayım olayına girdi.Kendisi resmen program boyunca kaleme aldıklarının günahını çıkardı durdu.Ve ben de dayanamayıp Saba'ya twitterdan mesajımı yolladım.Tepkimiz mi etkili oldu yoksa Esin hanım zaten içini dökmüşmüydü de daha az söze karışır bir tutum izledi bilemiyorum..

Bununla beraber ahlak irfanı "Hıncal Uluç" da o manasız çıkarımlarıyla verdi veriştirdi.Hani sanki kendisi dürüstlük doğruluk abidesi,tüm Türk halkı gençliğe Uluç'u örnek gösteriyor gibi!Ahkam kestiği o saçma sapan yazısını şayet merak ediyorsanız buyurup şuradan okuyabilirsiniz.Sizde çirkinliğin en acı halini okuyun!!Ben bu yazıya hakikaten çok üzüldüm..

Tabi ki bende savunmuyorum yeni tanıştığı birinin evine giden Defne'nin bu tutumunu.Ama sadece bu kısmı savunmuyorum.Ama bir noktadan çıkıp bi çuval incire de ... sürmek yakışmaz kimseye..

Bilemiyoruz ki belki de Defne fenalaştığı için Altan'ın oğlunun evine gitti.Neticede olayın tek şahidi Altan,o ne diyorsa inanmak zorundayız..Ki zaten 112'yi aramayıp kapı kapı doktor araması da pek garip olmuş..

Herşey bir yana geride kalan Can bebeği düşünerek atıp tutmalı herkes.

Allah günahlarını affetsin diyelim.Neticede Defne gerçekten bıcır bıcır,sevgi dolu ve iyi bir insandı.

Son sorum;bir yanlış tüm doğruları götürür mü??

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...