25 Şubat 2011 Cuma

Nil'in Kelebekleri

Bazı insanlar vardır,cümleleri,tavırları,hayata bakış açıları bizde yaşam sevincini doğurur.Kelebekler sadece aşık
olunca kanat çırpmaz ya,böyle insanlarla da içimizde sevinç patlaması yaşayabiliriz.

Nil Karaibrahimgil.Şarkılarına bayılırım.Ne kadar ti ye alınacak şey varsa hepsini güldüre güldüre dinletir.Dinlerken
dudaklarımdaki salakça gülümsemeyi çekemem geri:)

Sosyal medya saolsun,sevdiğimiz kişilerin fikir ve düşüncelerine de bir adım daha yakınız artık.Ki bence Facebook'u solda bırakacak kadar eğlenceli bir ağ "Twitter."

İşte bu mavi kuş sayesinde ben de Nil'i takip ediyorum,mavi kuşum doğdu doğalı.Ve bu sayede bugün Nil'in yeni kitap'ını
twittlemesiyle hemen google'a soruverdim;"Nil'in kelebekleri"

Doğan Kitap'ın raflarını süsleyen bu kitap'ın hakkında kısmı ise şöyle;

İçimi açsan nar, ama yerim dar…

“Kadınlar çok seyrek olarak söylediklerini kastederler.

Asıl demek istediklerini bulmak için, sakın ‘ne demek istiyorsun’ diye sormayın. Bu soru sizi, kastedilmeyecek başka bir cümleye yönlendirir ve aslolandan gitgide uzaklaşmanıza sebep olur. Bu sebeple sonuç ilişkisi kurulmaz.

Mesela sık kullanılan bir cümleyi ele alalım: ‘Yalnız kalmak istiyorum.’ Cümlenin öznesi ‘ben’, burada ‘sen’ manasında kullanılmış. ‘İstiyorum’ olumlu gibi dursa da olumsuz,yani asıl kökü ‘istemiyorum’. Buraya kadar cümlemiz ‘Sen yalnız kalmak istemiyorum.’

Böyle bir cümleye pek rastlanmadığından, yuvarlamamız gerekir. Yuvarlarsak aslolan cümleye varırız: Sen yalnız kalmamı isteme!’

Bu cümleyi canlandırabilecek erkek yok denecek kadar azdır. Kadın yalnız kalmak istemiyor, bu kesin. Fakat bu yeterli değil.

Onun yalnız kalmasını istememelisiniz.

Ayrıca kadını bu raddeye getirmeyin. Kadınlar yalnız kalmayı asla istemez. Şayet kendilerini
yalnız hissederlerse, pıt diye doğuruverirler. Elde var iki olurlar. Bir suyla şaka olmaz, bir de kadınlarla...”

****

Hani ruhumuza daral gelen dönemler olur.Enginlere sığmaz taşarız!İşte o anlardan
bir nebze kurtulmak için güzel bir tercih olabilir diye düşünüyorum..

Bunun gibi bir tavsiyem daha var;

Hande Altaylı-Maraz..

Günlük bir dille yazılmış,içime azıcık taze hava doldurabilecek,sıkkın dönem kitaplarımdandır..

Bir de Nil'i deneyelim o zaman:)

Nil Başarılar..:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...