16 Kasım 2010 Salı

Top 10 'da Bir Numara:ANGU(T)S:)


Kurban bayramı gelecek ,bayramda gidicez memlekete vs derken geldi çattı bayram.
Nasıl geçiyor henüz yorum yapmak yersiz olsa gerek.ilk gününde ilk anlarındayız lakin.
Telefona sabahın dokuzundan beri iyi bayramlar dilekleri gelmek de ,sürekli bir düşük model telefona geçtiğimden numaralarımın çoğunu yitirdim/aktaramadım bu sebeple
bayramımı kutlayan herkese burdan bir kez daha çok teşekkür ederim.
Ben de koç peşinde koşan tüm müslüman aleminin bayramını kutlarım:)

Bugün gazetede farklı bir haber çarptı gözüme.
Ben daha çocukken die gireceğim mevzuuya çünkü hakikaten ben daha çocukken salt dana vardı benim ilkokul yaşlarıma denk gelen kısımda bir deli dana çıkıvermişti.Deli dana bir cins hastalıktı kuduruvermişti danalarımız hepsi bu.

Şimdi ortalık iki ayaklı danadan geçilmese de, bu iki ayaklıların yediği naneler netice verdi,danalarında farklı bir türü olan "angus" danası çıktı başımıza.Bu anguslar uzun yıllardır var aslında fakat canım ülkemde bu sene moda oldu.Bu bayram top 10 da bir numara ANGUS!

Efendim bunlar ithal angus ve yurdum malı angus olarak ikiye ayrılıyormuş.

İthal olanlar Uruguay ve Avustralyada yetiştirilmekte olup insana ve kötü muameleye alışkın değillermiş.
Uzmanlar uyarıyor,iple çeken boynuzu yer diyorlar:D

Yurdum malı angutlar pardon anguslar ise biraz daha farklı , dayağa ve insana alışıkmış.herhangi bir uyarı yok.
Vur-tepele cumhur,danalar bizimdir!:)

Tabi netice olarak angus bile olsa hayvancıkların kesilmesine karşıyım!
Fakat bu da bir ibadet velhasılı tüm Müslüman Dünya'sının bayramı mübarek olsun.

Afiyet,bal,şeker ve löp löp et olsun :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...