20 Kasım 2010 Cumartesi

Facebook Out,Livemocha In!


Dil konusunda hayli kötüyüm.İngilizce'm le kimbilir kimler hatırlıyor beni kafa göz yara yara konuşmalarım
komik cümlelerim..Fakat son dönemde yabancı dile olan ilgimin artması çok da şahane oldu..Önce staja giderek
sonra da sevgili abimin zırt diye ingilizcesi sayesinde iş bulması şevkimi pohpohladı..Hoş eskisine göre ingilizcem
gayet iyi.En azından metinleri gayet akıcı bir şekilde okuyup,filmleri ingilizce altyazılı olarak anlamaya başladım.

Haspam! bu durumda kendini ingilizce olayını çözmüş mü sayıyorsun diyenler olabilir.Haşa!:)çözmediğimin farkındalığı
ile beraber hazır şevk gelmişken bir dil daha öğreneyim istiyorum fakat geçen sene Eskişehir'deki bir dil okuluna verdiğim onca paranın ziyan olmasından sonra ne dil okuluna ödeme yapacak gücüm kaldı ne de isteğim var kursa gitmek için.Bu sebeple kendi kendime ikinci bir dili öğrenmeye tam da karar vermişken,karşıma livemocha çıkıverdi.

Henüz benim de çözmeye çalıştığım livemocha sosyal yabancı dil öğrenme ağı.Merak edenlerin de buradan ulaşabileceği livemocha hayli keyifli.Ben ispanyolca ya merak sardım..Lakin meslekle de paralel olarak Almanca yada Rusça daha işlevsel olacak benim için..

Ruslara olan kinimden ötürü Almanca'ya ağırlık vereceğim fikrimce.Ama arada da çıtır niyetine ispanyolcaya göz atsam hiç de fena olmaz hani..

Hadi bakalım hep özendiğim kendi kendine gitar çalmayı öğrendi,kendi kendine şu dili öğrendi örnek insanlar listesine girebilecek miyim?? Bakıcaz ve görücez..:)

P.S:Livemocha yetkilileri bu reklamıma karşılık bir kurs hediye etse hiç de hayır demem hani..:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...