29 Kasım 2010 Pazartesi

Kokulu Günlükler ve Anket Defterleri Vardı Eskiden..


Bi arkadaşın blogunu gezerken aklıma geldi.Hani orta okulda kırtasiyelerde kokulu günlükler satılırdı.
Bide kilidi olan günlükler.Anneler okumasın diye o kilit bi güzel kilitlenip yastıkların altına saklanırdı defterler.

Bir de anket defterleri vardı.Sınıftaki sevdiğin ya da ortalamada sevdiğin insanlara yazdırıp,sevmediklerine zırnık doldurtmadığımız
o komik sorulu defterler.Hatta o dönemde de en sevdiğiniz program die bir anket sorusu vardı ağırlıklı olarak "Beyaz Show" yazardı
herkes:)

O zamanlar aklıma gelir miydi istatistikçi olacağım ve o abidik kubidik soruların benim ömrümün en mööm kısmını kaplayacağını kim
bilebilirdi ki...:))

Şimdi o anketten bir tane edindim.İşte cevaplarım:)

* En sevdiğiniz kelime: İstanbul
* Nefret ettiğiniz kelime: yapcak bişey yok!
* Ne sizi heyecanlandırır: audiler
* Heyecanınızı ne öldürür: sürprizin su yüzüne çıkması yada birilerinin arıza yapması!
* En sevdiğiniz ses: müzik sesi
* Nefret ettiğiniz ses: horultu sesi
* Hangi mesleği yapmak istemezsiniz: istatistikçi olmak istemezdim mesela:)
* Hangi doğal yeteneğe sahip olmak isterdiniz: çok şükür sanatsal bir insanım:)
* Kendiniz olmasaydınız kim olmak isterdiniz: Kendimden memnunum ama daha sakin olsam çok daha memnun olurdum
* Nerede yaşamak isterdiniz: İstanbul
* En önemli kusurunuz: Panikatakım galiba:))
* Size en fazla keyif veren kötü huyunuz: hız yapmak
* Kahramanınız kim: Evrim Eker ve abim
* En çok kullandığınız kötü kelime:Dana!yeni dönemde angus da diyorum
* Şu anki ruh haliniz: Parçalı bulutlu,balkanlardan esen soğuk rüzgarın etkisinde
* Hayat felsefenizi hangi slogan özetler: çalışmak çalışmak çalışmak
* Mutluluk rüyanız: ralliye girmek
* Sizce mutsuzluğun tanımı:keşke demek

1 yorum:

  1. Birinin kahramanı olabilmek beni çok onurlandırdı, sonsuz teşekkürler. (Ağır bir sorumluluğum var artık :)) )

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...